Followers

RAJA NURUL ELENA BINTI RAJA HUSSIN

Monday, August 9, 2010

10,ogos,2010..

hye dear pwen..saya ade cerita menarik..
pada 10,ogos.2010..
jam:6pagi
saya terjage dari tydo cari my hp...
so...bile da dpt...kowang taw ape yang saya dapat..
hurmmm...mms dari someone yang bernama shamsul...ahaks..
terkejot saya aw...cam xcaye plak...
tp mane die dpt no sy ea...??
pelik la rasenyee...
opss..wait2..kowang nak taw x pe yang die ckp...
(salam...nie sham...sham nak uccapkan selamat berpuasa..hurmm..
sham nak minta maaf banyak2 at eyna..sham tahu dulu sham banyak wat slah
ngan eyna kan...sham harap eyna dapat maapkan dosa2 sham aw..
kirim slam at mak,abg win and abg wan...
semoga bahgia ngan bf eyna aw...bye salam..)
hurmm dear pwen patot kah aku maafkan die...stelah ape yang die lakukan...
sham tahu kah awk yang saya xleh benci awk...
hurmm..what can i do...??
hurmm adekah die berubah demi mase depan die..
aku harap kau bahgia juga ngan gf kau..
ok...
thnks kerna minta maaf....saya bangga ngn awk...

No comments:

Post a Comment