Followers

RAJA NURUL ELENA BINTI RAJA HUSSIN

Saturday, June 11, 2011

......

hidup ini mula berubah setelah menjumpai seorang yang ikhlas menyayangi dan mencintai diri ini sepenohnya.. hidup ini rasa lebih bahagia dari sebelom ini... to my ex..bukan saya x sayang awak..tp mungkin kite xde jodoh..mungkin awak ade yang lebih baik dari saya..hmm jangan lah kite berdendam antara satu sama lain.. saya doakan awak bahagia.. to my lover mohd kamil mt daud..saya dah jadi hak awak...thanks sebab awak jage aty saya..saya amat menghargai sangat2..thnks sebab sedarkan saya selama ini tentang kehidupan ini.. bahagia sangat dengan awak..2tahun kawan...5bulan dah couple..n hope kekal..saya nak awak tengok saya graduate bile habis sem.huhmm saya sayang awak dady..love u so damn much...

No comments:

Post a Comment